Klachtenprocedure

Klachten:
Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze artikelen of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.
 
U kunt uw klacht op de volgende manier aan ons kenbaar maken:

  • Stuur een email naar: info@loopfiets-online.nl
  • Vermeld in het onderwerp van de mail: Klacht | uw ordenummer (bijv.: Klacht | order 23)
  • Omschrijf de aard van de klacht.
     

« terug naar klantenservice                                    © Loopfiets-online

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
Betalen via iDEAL
Betalen via Mister Cash voor Belgische klanten

Gastenboek

  • 24-02-2016 - Twee loopfietsjes besteld en die moesten op verschillende adressen bezorgd...  lees meer
  • 12-05-2015 - Afgelopen week heb ik, een beetje op t laatst, een...  lees meer
  • 11-07-2014 - Zeer snelle zending van onderdeel. duidelijke communicatie over status van...  lees meer
Plaats een bericht
© 2008 - 2017 Loopfiets-online | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel