Klachtenprocedure
Klachten:
Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze artikelen of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.
U kunt uw klacht op de volgende manier aan ons kenbaar maken:
- Stuur een email naar: info@loopfiets-online.nl
- Vermeld in het onderwerp van de mail: Klacht | uw ordenummer (bijv.: Klacht | order 23)
- Omschrijf de aard van de klacht.
« terug naar klantenservice © Loopfiets-online
Winkelwagen


Gastenboek
-
24-02-2016 - Twee loopfietsjes besteld en die moesten op verschillende adressen bezorgd... lees meer
-
12-05-2015 - Afgelopen week heb ik, een beetje op t laatst, een... lees meer
-
11-07-2014 - Zeer snelle zending van onderdeel. duidelijke communicatie over status van... lees meer